Veelgestelde vragen

Hoe bestel ik een container?

Via onze webshop kunt u hier heel eenvoudig de gewenste container aan uw winkelmand toevoegen en vervolgens bestellen. Maar u kunt ons natuurlijk ook gewoon bellen op nummer 0411 64 13 14.

Welke soort container moet ik bestellen?

Bij de container staan de afvalstromen steeds vermeld. Door hierop te klikken, kunt u overzichtelijk zien wat er wel en niet in de container mag worden afgevoerd. Heeft u hierover nog vragen? Neem dan contact met ons op via T: 0411 64 13 14 of per mail info@peijnenburgvught.nl

Hoe groot moet de container zijn die ik nodig heb?

De formaten van de containers staan vermeld. Maak een goede inschatting van de hoeveelheid afval dat u wilt afvoeren. Let erop dat u het niet zó strak berekent dat u een container met puin steen voor steen dient op te stapelen. Kies in dat geval een groter formaat.

Hoe lang mag de container blijven staan?

De all-in tarieven van de containers zijn inclusief 2 weken huur. Wilt u langer gebruik maken van de container? Dan betaalt u hiervoor € 6,00 per week.

Heb ik een vergunning nodig voor het plaatsen van een afvalcontainer?

Op veel plaatsen geldt een gedoogbeleid voor het plaatsen van de container voor een korte periode. Woont u echter in de binnenstad van bijvoorbeeld Den Bosch of Tilburg, dan heeft u wel een vergunning nodig. Kijk hiervoor op de gemeentelijke site, want deze is veelal via internet aan te vragen. Ook in Vught is (vaak) een vergunning nodig. De link naar de betreffende site van de Gemeente Vught vind u hier: https://vught.nl/voorwerp-plaatsen-op-aan-de-weg

Wanneer wordt de container geplaatst?

Op veel plaatsen geldt een gedoogbeleid voor het plaatsen van de container voor een korte periode. Woont u echter in de binnenstad van bijvoorbeeld Den Bosch of Tilburg, dan heeft u wel een vergunning nodig. Kijk hiervoor op de gemeentelijke site, want deze is veelal via internet aan te vragen. Ook in Vught is (vaak) een vergunning nodig. De link naar de betreffende site van de Gemeente Vught vind u hier: https://vught.nl/voorwerp-plaatsen-op-aan-de-weg

Moet ik aanwezig zijn bij het plaatsen van de container?

Het is niet nodig hiervoor thuis te zijn (tenzij de container achter een gesloten toegangspoort geplaatst moet worden).

Moet ik aanwezig zijn bij het ophalen van de container?

Nee, u hoeft hiervoor niet aanwezig te zijn. De container dient echter wel vrij te staan zodat de chauffeur deze zonder belemmeringen kan ophalen.

Mag de container verplaatst worden?

Nee, dat mag niet. De container moet blijven staan zoals de chauffeur deze geplaatst heeft. Eventuele schade a.g.v. verplaatsing van de container, wordt in dat geval op de klant verhaald.

Kan de container op mijn oprit, terrein of in mijn tuin geplaatst worden?

In veel gevallen is dit mogelijk. Het is aan de chauffeur om dit ter plaatse te beoordelen in verband met de ruimte die de vrachtwagen nodig heeft voor het plaatsen en afvoeren van de container. Let op! Een zwaar beladen container kan schade toebrengen aan uw oprit. Wij zijn niet aansprakelijk voor ontstane schade aan uw oprit, terrein of tuin als gevolg van vrachtwagensporen of het plaatsen/afvoeren van een container.

Kan de container op mijn oprit, terrein of in mijn tuin geplaatst worden?

In veel gevallen is dit mogelijk. Het is aan de chauffeur om dit ter plaatse te beoordelen in verband met de ruimte die de vrachtwagen nodig heeft voor het plaatsen en afvoer Let op! Een zwaar beladen container kan schade toebrengen aan uw oprit. Wij zijn niet aansprakelijk voor ontstane schade aan uw oprit, terrein of tuin als gevolg van het plaatsen van de container.

Kan de dag van levering veranderd worden?

In de meeste gevallen wel, maar indien u dit op de dag van plaatsing nog wilt wijzigen, verzoeken wij u telefonisch contact op te nemen en te vragen naar de mogelijkheden: 0411 64 13 14.

Worden containers ook in het weekend geplaatst, gewisseld of afgevoerd?

Nee, wij plaatsen alleen containers van maandag tot en met vrijdag (met uitzondering van feestdagen).

De container is vol en kan opgehaald of gewisseld worden. Hoe werkt dat?

U kunt ons bellen om de container op te laten halen of te wisselen via nummer 0411 64 13 14 of geef het door via onze ophaalservice (contactformulier). Indien u een nieuwe container wenst, kunt u deze opnieuw bestellen via onze webshop.

Wordt er een afdekzeil geleverd bij de container?

Nee, er wordt geen afdekzeil bij de container geleverd. U kunt deze desgewenst aanschaffen bij een bouwmarkt. Het afdekzeil dient echter door uzelf verwijderd te worden voordat de container wordt opgehaald.

Wat zijn de kosten voor het plaatsen en afvoeren van een afvalcontainer?

Genoemde prijzen op onze website zijn all-in tarieven inclusief BTW. Met all-in tarieven bedoel wij het plaatsen, afvoeren en de stortkosten van de container inclusief een maximale containerhuur van 4 weken, uitgaande van eenzelfde plaatsings- en ophaaladres.

Hoe hoog mag de container beladen worden?

De container mag niet hoger dan 10cm boven de rand beladen worden. Hiermee voorkomen we schade bij het ophalen en transporteren van de container, wat de veiligheid ten goede komt.

Ik heb ander afval in de container gedeponeerd dan ik vooraf heb afgesproken. Wat zijn de gevolgen?

Dat kan gebeuren. Het is altijd verstandig in dat geval contact met ons op te nemen via 0411 64 13 14. Mocht het tarief voor de gewijzigde afvalstro(o)m(en) duurder zijn, ontvangt u van ons een aanvullende factuur.

Hoe voorkom ik dat derden afval in mijn container gooien?

Na plaatsing van de container bent u verantwoordelijk voor de container en de inhoud ervan. U zou bijvoorbeeld een afdekzeil kunnen gebruiken, welke u weer weg dient te halen als de container wordt opgehaald. Het afdekzeil zal anders eveneens afgevoerd worden. Overigens merken we dat ongeoorloofd gebruik door derden niet vaak voorkomt als de container er niet heel lang staat. Controleer de inhoud van de container echter goed voordat deze wordt afgevoerd. Indien er afvalstromen in zitten die er niet in horen, leidt dit tot extra kosten.

Wat mag er in de container of big bag?

Op de bestelpagina’s van de desbetreffende containers en big bags kunt u onder het kopje ‘Check wat er in de container mag!’ of ‘Check wat er in de big bag mag!’ vinden wat er wel en niet in mag.

Wat doet Peijnenburg Vught voor het milieu?

Het machinepark van Peijnenburg Vught is uitgerust met de nieuwste motoren die zo min mogelijk uitstoot produceren. Het is echter (nog) niet mogelijk om volledig elektrische graafmachines in te zetten. Wel hebben we al een elektrische verreiker en een elektrische miniloader. Wij hebben isolerende maatregelen genomen op ons kantoor en alle verlichting binnen en op ons terrein, vervangen door led. Wij hebben ons bedrijfsdak voorzien van zonnepanelen. De parkeerplaats voor onze medewerkers is uitgevoerd met open bestrating zodat regenwater kan infiltreren in de grond. Peijnenburg Vught beschikt over het MVO certificaat voor Maatschappelijk en Verantwoord Ondernemen, waarbij onze duurzame ontwikkeling concreet en objectief aantoonbaar is.

Hoe bestel ik een container?

Via onze webshop kunt u hier heel eenvoudig de gewenste container aan uw winkelmand toevoegen en vervolgens bestellen. Maar u kunt ons natuurlijk ook gewoon bellen op nummer 0411 64 13 14.

Welke soort container moet ik bestellen?

Bij de container staan de afvalstromen steeds vermeld. Door hierop te klikken, kunt u overzichtelijk zien wat er wel en niet in de container mag worden afgevoerd. Heeft u hierover nog vragen? Neem dan contact met ons op via T: 0411 64 13 14 of per mail info@peijnenburgvught.nl

Hoe groot moet de container zijn die ik nodig heb?

De formaten van de containers staan vermeld. Maak een goede inschatting van de hoeveelheid afval dat u wilt afvoeren. Let erop dat u het niet zó strak berekent dat u een container met puin steen voor steen dient op te stapelen. Kies in dat geval een groter formaat.

Hoe lang mag de container blijven staan?

De all-in tarieven van de containers zijn inclusief 2 weken huur. Wilt u langer gebruik maken van de container? Dan betaalt u hiervoor € 6,00 per week.

Heb ik een vergunning nodig voor het plaatsen van een afvalcontainer?

Op veel plaatsen geldt een gedoogbeleid voor het plaatsen van de container voor een korte periode. Woont u echter in de binnenstad van bijvoorbeeld Den Bosch of Tilburg, dan heeft u wel een vergunning nodig. Kijk hiervoor op de gemeentelijke site, want deze is veelal via internet aan te vragen. Ook in Vught is (vaak) een vergunning nodig. De link naar de betreffende site van de Gemeente Vught vind u hier: https://vught.nl/voorwerp-plaatsen-op-aan-de-weg

Wanneer wordt de container geplaatst?

Op veel plaatsen geldt een gedoogbeleid voor het plaatsen van de container voor een korte periode. Woont u echter in de binnenstad van bijvoorbeeld Den Bosch of Tilburg, dan heeft u wel een vergunning nodig. Kijk hiervoor op de gemeentelijke site, want deze is veelal via internet aan te vragen. Ook in Vught is (vaak) een vergunning nodig. De link naar de betreffende site van de Gemeente Vught vind u hier: https://vught.nl/voorwerp-plaatsen-op-aan-de-weg

Moet ik aanwezig zijn bij het plaatsen van de container?

Het is niet nodig hiervoor thuis te zijn (tenzij de container achter een gesloten toegangspoort geplaatst moet worden).

Moet ik aanwezig zijn bij het ophalen van de container?

Nee, u hoeft hiervoor niet aanwezig te zijn. De container dient echter wel vrij te staan zodat de chauffeur deze zonder belemmeringen kan ophalen.

Mag de container verplaatst worden?

Nee, dat mag niet. De container moet blijven staan zoals de chauffeur deze geplaatst heeft. Eventuele schade a.g.v. verplaatsing van de container, wordt in dat geval op de klant verhaald.

Kan de container op mijn oprit, terrein of in mijn tuin geplaatst worden?

In veel gevallen is dit mogelijk. Het is aan de chauffeur om dit ter plaatse te beoordelen in verband met de ruimte die de vrachtwagen nodig heeft voor het plaatsen en afvoeren van de container. Let op! Een zwaar beladen container kan schade toebrengen aan uw oprit. Wij zijn niet aansprakelijk voor ontstane schade aan uw oprit, terrein of tuin als gevolg van vrachtwagensporen of het plaatsen/afvoeren van een container.

Kan de container op mijn oprit, terrein of in mijn tuin geplaatst worden?

In veel gevallen is dit mogelijk. Het is aan de chauffeur om dit ter plaatse te beoordelen in verband met de ruimte die de vrachtwagen nodig heeft voor het plaatsen en afvoer Let op! Een zwaar beladen container kan schade toebrengen aan uw oprit. Wij zijn niet aansprakelijk voor ontstane schade aan uw oprit, terrein of tuin als gevolg van het plaatsen van de container.

Kan de dag van levering veranderd worden?

In de meeste gevallen wel, maar indien u dit op de dag van plaatsing nog wilt wijzigen, verzoeken wij u telefonisch contact op te nemen en te vragen naar de mogelijkheden: 0411 64 13 14.

Worden containers ook in het weekend geplaatst, gewisseld of afgevoerd?

Nee, wij plaatsen alleen containers van maandag tot en met vrijdag (met uitzondering van feestdagen).

De container is vol en kan opgehaald of gewisseld worden. Hoe werkt dat?

U kunt ons bellen om de container op te laten halen of te wisselen via nummer 0411 64 13 14 of geef het door via onze ophaalservice (contactformulier). Indien u een nieuwe container wenst, kunt u deze opnieuw bestellen via onze webshop.

Wordt er een afdekzeil geleverd bij de container?

Nee, er wordt geen afdekzeil bij de container geleverd. U kunt deze desgewenst aanschaffen bij een bouwmarkt. Het afdekzeil dient echter door uzelf verwijderd te worden voordat de container wordt opgehaald.

Wat zijn de kosten voor het plaatsen en afvoeren van een afvalcontainer?

Genoemde prijzen op onze website zijn all-in tarieven inclusief BTW. Met all-in tarieven bedoel wij het plaatsen, afvoeren en de stortkosten van de container inclusief een maximale containerhuur van 4 weken, uitgaande van eenzelfde plaatsings- en ophaaladres.

Hoe hoog mag de container beladen worden?

De container mag niet hoger dan 10cm boven de rand beladen worden. Hiermee voorkomen we schade bij het ophalen en transporteren van de container, wat de veiligheid ten goede komt.

Ik heb ander afval in de container gedeponeerd dan ik vooraf heb afgesproken. Wat zijn de gevolgen?

Dat kan gebeuren. Het is altijd verstandig in dat geval contact met ons op te nemen via 0411 64 13 14. Mocht het tarief voor de gewijzigde afvalstro(o)m(en) duurder zijn, ontvangt u van ons een aanvullende factuur.

Hoe voorkom ik dat derden afval in mijn container gooien?

Na plaatsing van de container bent u verantwoordelijk voor de container en de inhoud ervan. U zou bijvoorbeeld een afdekzeil kunnen gebruiken, welke u weer weg dient te halen als de container wordt opgehaald. Het afdekzeil zal anders eveneens afgevoerd worden. Overigens merken we dat ongeoorloofd gebruik door derden niet vaak voorkomt als de container er niet heel lang staat. Controleer de inhoud van de container echter goed voordat deze wordt afgevoerd. Indien er afvalstromen in zitten die er niet in horen, leidt dit tot extra kosten.

Wat mag er in de container of big bag?

Op de bestelpagina’s van de desbetreffende containers en big bags kunt u onder het kopje ‘Check wat er in de container mag!’ of ‘Check wat er in de big bag mag!’ vinden wat er wel en niet in mag.

Wat doet Peijnenburg Vught voor het milieu?

Het machinepark van Peijnenburg Vught is uitgerust met de nieuwste motoren die zo min mogelijk uitstoot produceren. Het is echter (nog) niet mogelijk om volledig elektrische graafmachines in te zetten. Wel hebben we al een elektrische verreiker en een elektrische miniloader. Wij hebben isolerende maatregelen genomen op ons kantoor en alle verlichting binnen en op ons terrein, vervangen door led. Wij hebben ons bedrijfsdak voorzien van zonnepanelen. De parkeerplaats voor onze medewerkers is uitgevoerd met open bestrating zodat regenwater kan infiltreren in de grond. Peijnenburg Vught beschikt over het MVO certificaat voor Maatschappelijk en Verantwoord Ondernemen, waarbij onze duurzame ontwikkeling concreet en objectief aantoonbaar is.

Hoe bestel ik een container?

Via onze webshop kunt u hier heel eenvoudig de gewenste container aan uw winkelmand toevoegen en vervolgens bestellen. Maar u kunt ons natuurlijk ook gewoon bellen op nummer 0411 64 13 14.

Welke soort container moet ik bestellen?

Bij de container staan de afvalstromen steeds vermeld. Door hierop te klikken, kunt u overzichtelijk zien wat er wel en niet in de container mag worden afgevoerd. Heeft u hierover nog vragen? Neem dan contact met ons op via T: 0411 64 13 14 of per mail info@peijnenburgvught.nl

Hoe groot moet de container zijn die ik nodig heb?

De formaten van de containers staan vermeld. Maak een goede inschatting van de hoeveelheid afval dat u wilt afvoeren. Let erop dat u het niet zó strak berekent dat u een container met puin steen voor steen dient op te stapelen. Kies in dat geval een groter formaat.

Hoe lang mag de container blijven staan?

De all-in tarieven van de containers zijn inclusief 2 weken huur. Wilt u langer gebruik maken van de container? Dan betaalt u hiervoor € 6,00 per week.

Heb ik een vergunning nodig voor het plaatsen van een afvalcontainer?

Op veel plaatsen geldt een gedoogbeleid voor het plaatsen van de container voor een korte periode. Woont u echter in de binnenstad van bijvoorbeeld Den Bosch of Tilburg, dan heeft u wel een vergunning nodig. Kijk hiervoor op de gemeentelijke site, want deze is veelal via internet aan te vragen. Ook in Vught is (vaak) een vergunning nodig. De link naar de betreffende site van de Gemeente Vught vind u hier: https://vught.nl/voorwerp-plaatsen-op-aan-de-weg

Wanneer wordt de container geplaatst?

Op veel plaatsen geldt een gedoogbeleid voor het plaatsen van de container voor een korte periode. Woont u echter in de binnenstad van bijvoorbeeld Den Bosch of Tilburg, dan heeft u wel een vergunning nodig. Kijk hiervoor op de gemeentelijke site, want deze is veelal via internet aan te vragen. Ook in Vught is (vaak) een vergunning nodig. De link naar de betreffende site van de Gemeente Vught vind u hier: https://vught.nl/voorwerp-plaatsen-op-aan-de-weg

Moet ik aanwezig zijn bij het plaatsen van de container?

Het is niet nodig hiervoor thuis te zijn (tenzij de container achter een gesloten toegangspoort geplaatst moet worden).

Moet ik aanwezig zijn bij het ophalen van de container?

Nee, u hoeft hiervoor niet aanwezig te zijn. De container dient echter wel vrij te staan zodat de chauffeur deze zonder belemmeringen kan ophalen.

Mag de container verplaatst worden?

Nee, dat mag niet. De container moet blijven staan zoals de chauffeur deze geplaatst heeft. Eventuele schade a.g.v. verplaatsing van de container, wordt in dat geval op de klant verhaald.

Kan de container op mijn oprit, terrein of in mijn tuin geplaatst worden?

In veel gevallen is dit mogelijk. Het is aan de chauffeur om dit ter plaatse te beoordelen in verband met de ruimte die de vrachtwagen nodig heeft voor het plaatsen en afvoeren van de container. Let op! Een zwaar beladen container kan schade toebrengen aan uw oprit. Wij zijn niet aansprakelijk voor ontstane schade aan uw oprit, terrein of tuin als gevolg van vrachtwagensporen of het plaatsen/afvoeren van een container.

Kan de container op mijn oprit, terrein of in mijn tuin geplaatst worden?

In veel gevallen is dit mogelijk. Het is aan de chauffeur om dit ter plaatse te beoordelen in verband met de ruimte die de vrachtwagen nodig heeft voor het plaatsen en afvoer Let op! Een zwaar beladen container kan schade toebrengen aan uw oprit. Wij zijn niet aansprakelijk voor ontstane schade aan uw oprit, terrein of tuin als gevolg van het plaatsen van de container.

Kan de dag van levering veranderd worden?

In de meeste gevallen wel, maar indien u dit op de dag van plaatsing nog wilt wijzigen, verzoeken wij u telefonisch contact op te nemen en te vragen naar de mogelijkheden: 0411 64 13 14.

Worden containers ook in het weekend geplaatst, gewisseld of afgevoerd?

Nee, wij plaatsen alleen containers van maandag tot en met vrijdag (met uitzondering van feestdagen).

De container is vol en kan opgehaald of gewisseld worden. Hoe werkt dat?

U kunt ons bellen om de container op te laten halen of te wisselen via nummer 0411 64 13 14 of geef het door via onze ophaalservice (contactformulier). Indien u een nieuwe container wenst, kunt u deze opnieuw bestellen via onze webshop.

Wordt er een afdekzeil geleverd bij de container?

Nee, er wordt geen afdekzeil bij de container geleverd. U kunt deze desgewenst aanschaffen bij een bouwmarkt. Het afdekzeil dient echter door uzelf verwijderd te worden voordat de container wordt opgehaald.

Wat zijn de kosten voor het plaatsen en afvoeren van een afvalcontainer?

Genoemde prijzen op onze website zijn all-in tarieven inclusief BTW. Met all-in tarieven bedoel wij het plaatsen, afvoeren en de stortkosten van de container inclusief een maximale containerhuur van 4 weken, uitgaande van eenzelfde plaatsings- en ophaaladres.

Hoe hoog mag de container beladen worden?

De container mag niet hoger dan 10cm boven de rand beladen worden. Hiermee voorkomen we schade bij het ophalen en transporteren van de container, wat de veiligheid ten goede komt.

Ik heb ander afval in de container gedeponeerd dan ik vooraf heb afgesproken. Wat zijn de gevolgen?

Dat kan gebeuren. Het is altijd verstandig in dat geval contact met ons op te nemen via 0411 64 13 14. Mocht het tarief voor de gewijzigde afvalstro(o)m(en) duurder zijn, ontvangt u van ons een aanvullende factuur.

Hoe voorkom ik dat derden afval in mijn container gooien?

Na plaatsing van de container bent u verantwoordelijk voor de container en de inhoud ervan. U zou bijvoorbeeld een afdekzeil kunnen gebruiken, welke u weer weg dient te halen als de container wordt opgehaald. Het afdekzeil zal anders eveneens afgevoerd worden. Overigens merken we dat ongeoorloofd gebruik door derden niet vaak voorkomt als de container er niet heel lang staat. Controleer de inhoud van de container echter goed voordat deze wordt afgevoerd. Indien er afvalstromen in zitten die er niet in horen, leidt dit tot extra kosten.

Wat mag er in de container of big bag?

Op de bestelpagina’s van de desbetreffende containers en big bags kunt u onder het kopje ‘Check wat er in de container mag!’ of ‘Check wat er in de big bag mag!’ vinden wat er wel en niet in mag.

Wat doet Peijnenburg Vught voor het milieu?

Het machinepark van Peijnenburg Vught is uitgerust met de nieuwste motoren die zo min mogelijk uitstoot produceren. Het is echter (nog) niet mogelijk om volledig elektrische graafmachines in te zetten. Wel hebben we al een elektrische verreiker en een elektrische miniloader. Wij hebben isolerende maatregelen genomen op ons kantoor en alle verlichting binnen en op ons terrein, vervangen door led. Wij hebben ons bedrijfsdak voorzien van zonnepanelen. De parkeerplaats voor onze medewerkers is uitgevoerd met open bestrating zodat regenwater kan infiltreren in de grond. Peijnenburg Vught beschikt over het MVO certificaat voor Maatschappelijk en Verantwoord Ondernemen, waarbij onze duurzame ontwikkeling concreet en objectief aantoonbaar is.

Contact

Kruishoeveweg 1 


5263 NM Vught

 
T. 0411 64 13 14 


info@peijnenburgvught.nl 

Openingstijden

Ma

Di

Wo

Do

Vr

Za

Zo

07:00- 12:30 / 13:00- 16:30

07:00- 12:30 / 13:00- 16:30

07:00- 12:30 / 13:00- 16:30

07:00- 12:30 / 13:00- 16:30

07:00- 12:30 / 13:00- 16:30

09:00 - 13:00

Gesloten

Laden bouwstoffen tot 16:00

Contact

Kruishoeveweg 1 


5263 NM Vught

 
T. 0411 64 13 14 


info@peijnenburgvught.nl 

Openingstijden

Ma

Di

Wo

Do

Vr

Za

Zo

07:00- 12:30 / 13:00- 16:30

07:00- 12:30 / 13:00- 16:30

07:00- 12:30 / 13:00- 16:30

07:00- 12:30 / 13:00- 16:30

07:00- 12:30 / 13:00- 16:30

09:00 - 13:00

Gesloten

Laden bouwstoffen tot 16:00

Contact

Kruishoeveweg 1 


5263 NM Vught

 
T. 0411 64 13 14 


info@peijnenburgvught.nl 

Openingstijden

Ma

Di

Wo

Do

Vr

Za

Zo

07:00- 12:30 / 13:00- 16:30

07:00- 12:30 / 13:00- 16:30

07:00- 12:30 / 13:00- 16:30

07:00- 12:30 / 13:00- 16:30

07:00- 12:30 / 13:00- 16:30

09:00 - 13:00

Gesloten

Laden bouwstoffen tot 16:00

google28af62005a8d1298.html